czwartek, 18 lipca 2013

"It's too cold outside..."

O Narodzie Wybrany!
Na naszej życiowej drodze często pojawiają się różnego rodzaju zaskoczenia. Czasem, na pierwszy rzut oka, są one dla nas dobre lub złe. Jednak każdy medal ma dwie strony. Często to co wydaje nam się złe może z korzyścią wpłynąć na naszą życiową wędrówkę. Chcąc być panami własnego losu zamykamy się, coraz bardziej w pułapce.  Dlatego potrzebujemy zmian. Takiej kłody, która zmieni lekko naszą trasę. Człowiek nie jest stworzeniem monotonnym; pragnie więcej i inaczej. I nic nie zatrzyma go przed zdobyciem upragnionego celu. 
...
Jakaż ja mądra! ^^ Nie ma to jak trochę pofilozofować. Tak więc moi drodzy mam dla was dość znaną już wiadomość. Mimo, że nie lubię być podobna do innych, muszę to napisać. Otóż... Zawieszam tego bloga. Wiem, że historia Kuro dopiero się zaczęła, ale jednak coś w mojej głowie podpowiada mi, że na razie należy to zakończyć. Teraz chcę skupić się na swoich dwóch, innych blogach;  http://devil-in-fairy-tail.blogspot.com/ i http://ann-in-fairy-tail.blogspot.com/. Myślałam też o napisaniu książki. Tak więc... Kur**! Jak ja nienawidzę takich rzeczy pisać! Oczywiście nie mówię "Żegnajcie forever" lecz "Do poczytania"

Chciałbym podziękować jeszcze m.in. mojej cudownej córce Kazumi Shinoko  za to, że w ciężkich chwilach wspierała mnie i pomagała mi napisać tego posta. Chcę jeszcze podziękować wszystkim odwiedzającym tego bloga. To dzięki wam mogłam pisać te wszystkie rozdziały. Jeszcze raz dziękuję wam z całego mojego OJCOWSKIEGO serca^^

1 komentarz:

  1. Dobra, chciałaś, żebym cię powyzywała za zawieszenie bloga, to proszę bardzo ! Dziewczyno, czyś ty oszalała ?! Jebło ci na mózg ?! Masz coś z głową ?! Zabiję, uduszę, potnę, zmiażdżę i wszystko inne na raz ! #.# Dawaj mi tu 17 rozdział, a nie żartujesz sobie. No, już ! Bo zabiję ! No kur... Wkurzyłam się...
    Laxus: Takiej wkurzonej to ja chyba jeszcze nigdy jej nie widziałem.
    Zamknij się i sio mi z komentarza ! A co do ciebie Oto-san to jeszcze nie skończyłam ! Uduszę ! Nie żartuj sobie ze mnie ! Ja cię normalnie powieszę ! Będę cię nawiedzać do końca życia w snach. Będę cię torturować ! No kur co za... No ja pierdole ! Normalnie jebło ci na mózg... Powiedz, że to żart. ;cc Ech, no to idę spać. :D
    ~Shina, która ma nadzieję, że szybko będzie 17 rozdział... :<

    OdpowiedzUsuń