sobota, 15 czerwca 2013

Nie rozdział, więc... Liebster Award !!!!

Przepraszam, ale chwilowo The End.
Kuro: Znowu!!!
No nie drzyj się już. A więc zostałam nominowana przez Kazumi Shinoko^^
Kuro: Przedstawię zasady. A więc: 
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."





Ja nominuję:

-Shina-chan

-Neko-chan

-Yoruichi Yo

-Mademoiselle Krasnal

-DarkHappy-chan

-Cristal Phoenix


To by było na tyle. Niestety na razie nie wiem jakie jeszcze blogi dodać. Później uzupełnie, zgoda?^^
No to jedziemy:


1. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?

Nie. Dlaczego? Ponieważ nie wierzę ogólnie w to pseudo "słodkie uczucie". Taka już jestem^^

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ?


Dałaś mi powód do myślenia. Dobra.... Moją ulubioną porą roku jest.... Właściwie to mam dwie. Jesień i zimę. Jesień za kolory. Te odcienie złota, czerwieni, brązu.... Kocham! Pogoda o tej porze wywołuje u mnie szczęście. Tak wiem to lekko dziwnie, ale ok. A zimę dlatego, że zawsze wyobrażałam sobie, jak siedzę przed kominkiem, piję gorące kakao i czytam mangę, przykryta puchowym kocem mojej babci. I kocham śnieg! No, bo heloł!!!! Kto nie lubi śniegu?!

3. Czy tańczyłaś kiedyś w deszczu ?

A żeby było to jeden raz! Zawsze jak jestem u moich dziadków na działce razem z moją siostrą tańczymy, śpiewamy i nie powiem.... Mamy odpał!

4.Czym , według Ciebie, musi cechować się prawdziwy przyjaciel ?


Musi być: 
odważny,
miły,
wesoły... I najważniejsze musi być szczery. Bez tego przyjaźń dla mnie nie istnieje. 

5.Jakie jest Twoje  najlepsze i najbardziej zapamiętane wspomnienie z wakacji ?

Szczerze? Wszystkie Zielone Szkoły spędzone z moją klasą są moimi najlepszymi wspomnieniami^^

6. Lubisz inność ???

Na serio? Mnie się o to pytasz? Przecież znasz doskonale odpowiedź^^

7. Czy w Twojej duszy gra muzyka? Jeśli tak, to jaka ?

Mam wymienić tytuły? Zapraszam do SCM Music Player^^

8. Co robisz , gdy nie wiesz co robić ?(zainteresowania J)

Gdy nie wiem co robić... Żrem żelki!!!!! A tak na serio to lody czekoladowe, czytam mangę, oglądam anime i zastanawiam się nad sensem życia.

9. Jak widzisz Swoją przyszłość? Co zamierzasz robić dla Świata ?

Zamierzam żyć. Wiem wielkie poświęcenie, ale ktoś to musi robić. A swojej przyszłości jeszcze nie widzę.

 10. Śpiewałaś kiedyś na przystanku autobusowym z walniętą koleżanką, czekając na spóźniający się autobus ?

Jak nie jak tak! Nigdy nie zapomnę tego disco polo i muzyki z twojego telefonu Sandacz^^

11. Co dla Ciebie byłoby rajem ?

Rajem... Oczywiście życie w Fairy Tail z przyjaciółmi i kilkoma innymi postaciami z innych mang i anime^^

To teraz moje pytanka^^

1.Odradzasz się i zostajesz zwierzęciem. Jakim i dlaczego?
2.Jak najczęściej spędzasz swój wolny czas?
3.Twoja matka grozi wyłączaniem internetu, gdy ty akurat oglądasz ulubione anime. Co robisz?
4.Twoja ulubiona roślina?
5.Lubisz "Igrzyska Śmierci"?
6.Piszesz wiersze?
7.Wychodzisz za mąż. Za kogo? (ktokolwiek aktor, gostek z anime itp.)
8.Masz do wyboru jechać na jednorożcu lub na lamie. Które z tych jakże cudownych stworzeń  dosiadasz?
9.Lubisz zapach deszczu?
10.Jakim bohaterem z bajki chciałaś/chciałeś być w dzieciństwie?
11. Jakie pasz przezwisko?

No wreszcie koniec!
Kuro: Wytłumaczę. A więc... Ta notka robiła się dobre dwa tygodnie!!! Jeśli nie trzy!!!
Nie moja wina! Była Zielona Szkoła, brak pomysłów i do tego jeszcze ten sprawdzian do gimnazjum w ten poniedziałek!
Kuro: Biedna ty!
Na serio?
Kuro: Nie! A teraz marsz pisać następny rozdział!
Aya sir! Buziaczki^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz