sobota, 10 sierpnia 2013

"Somewhere over the rainbow. Way up high, and the dreams that you dream of once in the love will bye"

Moi drodzy!
Niestety to nie rozdział. Wena na razie mi się wyczerpała. Jeszcze do tego pewne problemy w domu... Nie zamierzam was oczywiście zanudzać moim dennym życiem.  Powiem tylko, że dobre 4 lata nadzieja we mnie umarła. Ta piosenka ożywiła ją. Dla nie których ta piosenka jest tylko melodią i słowami. Jednak dla mnie otworzyła nowy rozdział w życiu i  pomogła mi wyjść z dołka niedawno. Zawdzięczam jej tak wiele. Czasami pomagała mi nawet napisać nowe rozdziały. Ta piosenka to "Somewhere over the rainbow" Boba Marley'a. Mam nadzieję, że spodoba się wam tak samo jak mnie i również będzie rozdziałem w życiu, o którym nie będziecie chcieli zapomnieć.








1 komentarz:

  1. Piosenka fajna Vivi moja :c Powodzenia, aby wszystko się ci tam w domu ułożyło ; ) Jeszcze raz powodzenia
    Ślę wenę, nadzieję i kolejny raz powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń