czwartek, 15 sierpnia 2013

Deprecha, brak weny, deprecha, brak czekolady, chwilowe szczęście, deprecha... Czy ja wspominałam coś o depresji?

Kochani!
Zacznę najpierw od tych dobrych wiadomości. A więc...
Kuro: Nie zaczyna się zdania od "A więc"!
Zamknij twarz! Wracając do tematu. Blog ma 100 komentarzy, 5158 wyświetleń i 12 obserwatorów!!!! Ja was normalnie ubóstwiam! I bardzo miło mi wiedzieć, że ktoś jednak czyta moje wypociny ^^
Kuro: Również chciałabym okazać wam wdzięczność, więc... Pozwolę wam żyć! Buhahaha~!
Zachowujesz się jak idiotka. A teraz przechodzimy do tych złych wiadomości. Po pierwsze: Moja wena nie chce wrócić za żadne skarby świata. To nie moja wina! Nie bijcie! A po drugie:...
Kuro: Znowu się zaczyna. *zatyka uszy*
Ja jako fanka trylogii "Dary Anioła" bardzo chciałam iść na premierę filmu "Miasto Kości", ale... Ojciec Vivianna ma pusty portfel! ;__; Muszę się komuś wyżalić, więc... Wypadło na was! Nie dobrzy ludzie zwani moimi rodzicami stwierdzili, że niestety nie wpłacą kwoty na konto fundacji "Pomóżmy biednej świrusce, która zwiała z Arkam"  Teraz oficjalnie szukam sposobu na zebranie funduszy. Z koleżanką wybrałyśmy trzy opcje.

1. Zostać prostytutką XD
2. Zbierać groszaki z ulicy i fontann.
3. Iść żebrać do moich dziadków.

Która opcja podoba wam się najbardziej?

I oczywiście jest jeszcze po trzecie. Muszę niestety to powiedzieć na głos. Wakacje powoli dobiegają końca. Wybrałam sobie szkołą z wysokim poziomem i nie mam zielonego pojęcia jak często będą pojawiały się rozdziały. To by było na tyle. Do zobaczenia skarby wy moje^^


2 komentarze:

  1. Zostać prostytutką! Polecam burdel u Alfonsa Damiana Podrywacza :p lub "żulić" od ludzi w całym Poznaniu !!! Tylko ja, ty, Sandacz i Kuro <3 może coś zarobimy.. albo pójdziemy do mego wuja on mi płaci za oranie pola O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej o prostytutce mi nie wiadomo ! I to tak ładnie ? Po drugie, najpierw żaliłaś się mnie... Kilka razy dziennie, czyli podczas każdej naszej rozmowy telefonicznej. I zapomniałaś o mojej opcji.
    - Kochana, Cudowna, Dobroduszna Anusia (czy tam Kazumi- jak wolisz Słońce) może z dobrego serca poświęci swój jeden darmowy bilet dla Ojca.
    Kongratulejszyn tych wszystkich cyferek i by tak dalej.
    Buźka skarbie

    OdpowiedzUsuń