sobota, 3 sierpnia 2013

Nowina i prośba lub jak kto woli... Szantaż!

Moi drodzy!
Dzisiaj tak sobie wchodzę na blogi i co widzę? Ponad 4200 wyświetleń!!!! Nie no kochani jesteście!
Kuro: Rano ta debilna istota obudziła mnie piszcząc "Tak!!! Kochają nas Kuro!!"!
Też cię kocham Kuro *posyła buziaki w jej stronę*
Kuro: I zachowuje się cały boży dzień jakby była naćpana!
I dlatego zrodziła się w mojej główce dobra myśl *zaciera ręce* Buhahahahaha~!
Kuro: Zaczynam się ciebie powoli bać...
Przejdźmy do rzeczy. Wiem, że to tandetne i coś w rodzaju szantażu, ale mówi się trudno. Chodzi o to, że... *muzyczka z horrorów* Nie będę wstawiała następnych rozdziałów jeśli pod poprzednimi nie będzie co najmniej dwóch komentarzy! To jest może dla niektórych niesprawiedliwe, ale chciałabym wiedzieć czy ktoś to jeszcze czyta.
Kuro: Jeśli nikt tego nie czyta to skąd wzięło się tyle tyle wyświetleń?
Nie wiem! Mój tata powiedział tak: "Ten twój blog to czyta tylko jakaś Krycha. I ona robi tak: Rano siada przy komputerze, wpisuje nazwę bloga i później jej mama woła; "Krycha śniadanie!". Ona grzecznie wyłącza  komputer i je śniadanie. Po posiłku znów robi to samo co rano. Po kilku godzinach jej ojciec woła: "Krycha ruszaj dupę na obiad!", a ona robi to co poprzednio. Po obiedzie znów siada do komputera. Za chwilę jednak jej matka wrzeszczy; "Krycha wyszłabyś na dwór, a nie cały dzień prze komputerem!". Krysia potulnie wychodzi z domu i idzie do kafejki internetowej i wchodzi na bloga. Po kilku godzinach wraca do domu i znowu siada przy komputerze. Chwilę siedzi, ale kolejny raz słychać krzyk "Krycha kolacja na stole!". Gdy zje i przebierze się w piżamę  włącza internet w komórce i wchodzi na mojego bloga. I tak robi codziennie. Dzięki temu masz tyle wejść". Wiem mój tata to geniusz. Mam to po nim^^
Kuro: Lepiej mów dalej i nie kompromituj się bardziej.
Ok! Chciałam jeszcze raz zaprosić was na moje inne blogi.

1. http://devil-in-fairy-tail.blogspot.com/ - blog o siostrze Laxus'a, Abisu.
2. http://ann-in-fairy-tail.blogspot.com/ -  blog o mnie, ale w innej wersji. Nie zabraknie oczywiście naszych ulubionych bohaterów!
3. http://arcana-santa-maria.blogspot.com/ - blog na podstawie anime: "Arcana Famiglia". Opowiada historie pięknej i niesamowitej Marii.

Kuro: Możemy kończyć?
Jasne! Jeszcze raz przypominam o warunku nowego rozdziału. To... Do zobaczenia^^

1 komentarz:

  1. Łosz ty cholero ! Szantażystko jedna ! Wredna istota, głupia... !!! D: Ale w sumie to się nie martwię, bo wiem, że na pewno znajdą się czytelnicy ! ^^
    Pozdrawiam i życzę weny !
    ~Shina :3

    OdpowiedzUsuń