niedziela, 26 maja 2013

Pytanko^^

Witam, cześć i czołem towarzysze! Przepraszam, że to nie nowy rozdział, ale wena chwilowo The End.
Kuro: Po prostu powiedz, że ci się nie chce.
To nie tak! Musiałam napisać rozdział do książki. Takie zadanie z polskiego. No, ale mam do was pytanie.
Kuro: Nie błagam, nie rób tego!
Czy chcielibyście żebym wstawiła kilka swoich wierszy?
Kuro: Nie! Błagam powiedzcie nie!
Dlaczego?!
Kuro: Od twoich wypocin, aż rzygać mi się chce!
Ranisz moje uczucia!!!
Kuro: Trudno! Jestem zbyt młoda i piękna żeby umierać!
Nie odzywam się do ciebie! Wracając do was moi czytelnicy... Wstawić wiersze czy nie? Zrobię jak chcecie. Do zobaczenia! Buziaczki^^

3 komentarze:

  1. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ! Tylko tyle mam do powiedzenia. Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza niech policzy "a" w słowie tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie poczytam twoje wierszę...
    Aki: O matko....zaczyna się.
    O co ci chodzi?
    Aki:Za bardzo się wszystkim ekscytujesz...
    Ale ja kocham literaturę....Gdyby nie ona nie istniałbyś!
    Aki:I co?
    Nie poznałbyś takiej dziewczyny jak ja...i takich blogów jak ten...
    Aki: Dobra,dobra
    A więc masz wstawić kilka wierszy chętnie poczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, wiersze *_* Ja chcę, ja chcę! Miło by było poczytać twoją poezję;)

    OdpowiedzUsuń