poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Witam, cześć i czołem towarzysze!
No więc... Co by tu....
Kuro: Długo jeszcze będziesz się zastanawiać?!
Tak długo jak tylko mogę, a co?
K: Za chwilę dostaniesz w twarz!
Ktoś ma chyba te dni...
K: Kopną cię ktoś kiedyś w dupę?!
I po co te nerwy? O czym to ja miałam...
K: Opowiadanie debilu!
Kto tu jest debilem baranie?! A więc poznajcie Kuro Naichingeru! Jest ona bohaterką mojego jakże cudownego, zajebiaszczego...
K: Meritum! Przejdź do meritum!
Dobra, dobra... Opowiadanie związane z zajebistą mangą i anime... Fairy Tail!
K: Rzeczywiście zajebiste... Bo nie ma to jak obrywać stołem w łeb i żyć wśród pijaków debili i starych zboczeńców!
Przepraszam za nią. Ma straszną nerwicę. I do tego to minusowe IQ....
K: Kto tu ma minusowe IQ diable?!
No wiesz.... Żeby takie komplementy przy ludziach mi prawić...
K: TO NIE BYŁ KOMPLEMENT!!!!!!!!!!!!!
Przepraszam was najmocniej, ale muszę uspokoić tego zwierzaka ( wyciąga bat do tresury lwów) Do zobaczenia później!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz