niedziela, 19 stycznia 2014

Koniec z tym

Kochani!
Chciałabym powiedzieć wam prawdę. Anime przestało mnie już interesować i ogólnie przestałam myśleć w tym zakresie. Nie wrócę do tego ani innych blogów o mandze i anime. Przepraszam was, ale nie dam rady. Myślę, że ten rozdział w moim życiu mogę uznać za zamknięty. Na pewno spotkamy się jeszcze kiedy indziej na innych blogach. Oficjalnie zmieniam konto i sposób myślenia. Co nie zmienia faktu, że będę czytać i komentować wasze blogi. Jedynie nie wiem czy usunąć tego bloga. Jeśli stwierdzicie, że tak napiszcie, a jeśli nie... Też napiszcie ^ ^. Nie mówię, żegnajcie. Mówię do zobaczenia.

1 komentarz:

  1. Kochanie... Rozumiem cię. Nie mam ci tego za złe, wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że jednak kiedyś wrócisz do anime i mangi!<3
    Ja radzę ci nie usuwać bloga, może ktoś tu przyczłapie i przeczyta twoje wypociny? ;)
    Pozdrawiam :3
    ~Choi *:

    OdpowiedzUsuń