czwartek, 28 listopada 2013

Przepraszam

Kochani...
Wiem, że już tyle razy zawieszałam bloga, ale teraz... Na razie wypaliłam się w sprawie Kuro. Nie mam pomysłu na ciąg dalszy... To jest kiepska wymówka, wiem. Mam jeszcze szkołę na głowie... Muszę napisać kilka wierszy na konkurs... I aktualnie mój laptop odmówił współpracy. Piszę do was z laptopa brata. Jeszcze raz z całego serca przepraszam. Zrozumiem jeśli nie będziecie chcieli nawet na mnie czekać. Jestem okrutna i zachowuję się jak szczeniak po raz enty zawieszając bloga... Przepraszam moi drodzy...

4 komentarze:

  1. Oj, no szkoda, szkoda. :c Ale cóż, rozumiem cię bardzo dobrze, bo mam niemalże identycznie. Mam jednak wielką nadzieję, że szybko wrócił, a ty, z twoim laptopem dojdziecie do porozumienia. XDD No nic, to wszystko, co chciałam powiedzieć. *:
    ALE I TAK CI SKOPIĘ TYŁEK! x-o
    xoxo *:
    ~Shina *:

    OdpowiedzUsuń
  2. (przechodzi depresję z powodu zawieszenia, lecz obiecuje wiernie czekać na powrót) Q_Q

    OdpowiedzUsuń
  3. Trututututututututuuuuuuu!!! Właśnie zostałaś nominowana do Liebsten Award!!! Tutaj znajdziesz pytanka ode mnie... miłej zabawy! ;* http://opowiadaniadrakii.blogspot.com/2013/12/liebsten-award.html
    Wiem, że się spóźniłam trochę...ale dopiero teraz zauważyłam...Nie odchodź!!! Będę czekać... :,0

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Oceny Legilimens pojawiła się odmowa oceny Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń